home /

Reklamační řád

  • V případě doručení objednaného zboží kupujícímu, doporučujeme ihned zkontrolovat neporušenost a úplnost zásilky. Jeví-li zásilka známky mechanického poškození nebo není-li kompletní, doporučujeme vyhotovit s přepravcem zápis o škodě a tímto přepravcem jej nechat potvrdit. Doporučujeme to učinit ihned při převzetí zásilky.
    Pozdější reklamace zjevných vad přepravci nejsou povinni uznat.
    Kupující má také možnost poškozenou zásilku odmítnout s odůvodněním na poškození zásilky.
    Při osobním odběru zboží je kupujícímu doporučeno překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nemusí být prodávajícím uznány.

  • Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.hotdiamonds.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně, e-mailem nebo osobně v sídle společnosti prodávajícího.

    Oznámení o vadách může kupující provést:
  • Písemně na adrese: Velija s.r.o., Švermova 539, 537 01 Chrudim 2
  • Emailem na emailovou adresu obchod@hotdiamonds.cz

    Oznámení o vadách musí obsahovat:
  • jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady. Obratem po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu.

  • Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad.

  • V závislosti na druhu vad a na povaze zboží v souladu s právními předpisy platnými v ČR bude reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

  • Je-li důvod reklamace zboží způsoben škodou vyplývající z provozu produktů(př. běžné onošení), škod z neodborného používání produktu, stejně jako škodou způsobenou vnějšími událostmi či chybnou manipulací, může prodávající reklamaci zamítnout.
    Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

  • Po oznámení závad na zboží je vždy nutné zaslat zboží zpět na posouzení reklamace.
    K reklamaci přiložte průvodní dopis, ve kterém popíšete vzniklou závadu. Šperk zasílejte vždy kompletní(včetně všech součástí).

  • O průběhu reklamace budete vždy emailem informováni.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.